Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Saturday 26 February 2011

tertekan

adehhh!!!!!! nak pecah kepale hotak aku camni, bengang x bengang gak la... tension dgn keje or bnda2 yg buat kite tension xpe, jgn la tension dgn perangi org.. blh jd gile tau, dgn kerenah org2 yg ntah ape2 je kan.... kadang2 buat kesabaran kite tercabar, camne nak buat ek? nk marah dh besar, klu tegur nnt masam muke.... aku yg tension, ape nk buat kan.... ni la lumrah alam, hari2 yg perlu aku lalui sepanjang aku keje kat sini.... setiap hari kesabaran aku sering tercabar, yg aku mampu buat hanya bersabar, bersabar dan bersabar.........

kalau korang camne plak ye? tension dengan keje kite blh handle lg x? tension dgn org kite blh handle lagi x?

ok, ape2 pn komen sikit ea..... aku nk ilangkan tension aku jap, aku turun aku punyer preasure... hehehe. bye...

2 comments:

SyU AiShiTeRu... said...

x yah lah layan org mcm tu...wt sakit pale jekk...

poyotpogie said...

masalah nye same keje ngan diorg ni... huhu

Post a Comment