Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Monday 21 February 2011

kesakitan

20 Feb, Isnin- bangun dari tidur pagi td, badan dan kaki aku mulai rasa sakit.. rase macam ade kelenjar di kelengkang kaki aku, aduhhh..... betis pn sakit, rase malas nk bangun je..... tp ku gagahi jugak utk bangun, dengan kemalasan aku bangun, demi utk keje.... hehehe.... baek la plak aku ni.... nk tau kesah disebalik kesakitan aku???????

ari ahad semalam staff aku plan maen futsal kat segambut, huhu... dengan ketidakpandaian aku maen gak... saje nk try n error la.... pny semangat masing2 nk maen futsal, smpai kat court terus je masuk maen.... huhu.... baru 15 min masing2 dh keletihan tahap gaban... hahahaha..... yg aku ni, dh rase cam nk pitam, nk muntah je.... hehehe..... almaklum la 1st time maen pastu maen xde stamina, ape lagi camtu la jadi nye...

ape2 pn semalam mmg best ar, walaupun sakit2 dan penat tp hepi and ok je.... badan pn ringan la sbb kuar peluh yg byk, cam sekilo plak peluh yg kuar..... ape org ckp peluh jantan.. hahaha.....

thanx la pada staff aku yg buat aktiviti ni, nnt blh la kite maen la..... tq ye.....

to:-
* Elis
* Udin
* Zul
* Ramli
* Adnan
* Antan
* Achik
* Fizi
* Khairol
* Nasir
* Didi
* Pali
* Amri
* Nazeri
* Wan

0 comments:

Post a Comment