Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Wednesday 13 July 2011

kisah kami....

ntah macam mane kami blh rapat???? tetibe dia datang buat kami semakin rapat, dan dia pn rapat n semakin rapat... dia ialah (zuno ifiq), kehadirannye buat aku serasi dengan dia... aku kenal dia mase program MAHA, tu pn xde la rapat mane pn.... lepas program tu kami semakin hari semakin rapat, keserasian ula wujud dalam perhubungan kami. dia sudah ku anggap adik dia pn dah anggap aku abang... so jadi rapat la kami...

lepas tu dia ingin cari akak angkat, ramai yg dia tny kat aku.... ade gak yg aku reject, hahaha... jahat x aku??? akhir sekali dia tny pasal akak angkat dia skrg ni.... tny baek x, ok x, nk kenal la, nak jadikan akak angkat.. aku ok je sbb aku kenal sape yg dia maksudkan tu, sbb aku pn selalu borak2 ngan dia tu.... dia yg dimaksudkan ialah (norna), so adik pn  mule kenal ngan norna tu.... dan sekrang menjadi rapat dan semakin rapat......

bermule la kisah sebahagian hidup aku ade ruang utk adik dan norna kami semakin rapat dan selalu keluar bersame2.... kami seperti adik beradik, berkongsi suke duke bersame..






0 comments:

Post a Comment