Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Monday 11 July 2011

sekali lagi keje gile...

tanggal 18/6/2011

sekali lagi keje yg agak gile kitorg wat, ari tu sbnrnye besday boy... adik kitorg yg ke 19 tahun so kitorg plan mmg nk kene kan dia la, plan pny la lame nk bg surprise kat dia.... aku ngan norna yg plan sume2 tu, wat cadangan ni, x jd wat camni pn cancel gak.... akhirnye plan nk wat ari sabtu petang.... aku nk ajak dia temankan aku pi shah alam amek barang dan ptg tu nk jmpe ramai2. tp dia ssah nk di ajak tp kitorg dah bgtau dia awal2 lg, so dia x dpt nk elak.....

ari jumaat malam wat perancangan terakhir, cadangan dari man iaitu nk amek awek adik kat kuantan nk bawak ke selayang sbg hadiah berharge buat adik.... walaupun jauh, man sggup amek dila kat kuantan..... tibe ari nye, man dan norna pagi2 lg dh pi kuantan amek dila dan smpai ke selayang pukul 3 lbh.... aku mase tu ade program kat kepong, aku sanggup lari sbb nk wat bnda ni pny pasal.... so aku tgglkan program tu di bawah jagaan anak buah aku.... sblm tu aku dh msg adik pasal temankan aku pi shah ala, dia setuju tp dia kene pi pasar amek sayur, so aku tggu dia settlekan keje dia dulu..... tepat kol 5 dia bgtau yg dia free, so aku amek dia kat depo, dlm mase same, norna man dan dila prepare kat umah....

aku amek dia at depo, aku pn msg kat norna dah gerak kuar dari FAMA, so aku jalan kononnye nk pi shah alam...... huhu.. dalam hati aku surprise ni hampir jadi, dlam perjalanan tu man call aku ckp keta dia x blh nk start, dan aku cp aku dtg kejap lg.... pastu letak phone aku bgtau adik, keta abg man x so kene pi umah dia.. adik ikot je, tp dia gelisah la sikit..... smpai di rumah man, dgn serius nye aku tny kenape.... keta x blh start, nk amek norna kat umah mak dia.... camne, dh pening... adik dh mule gelisah gak la, man surh adik amek phone dia kat dalam rumah..... aku ngan man dk perhatikan dia n gelak2 gak la... tibe2 muncul norna dan dila bawak kek n nyanyi... kitorg pny nyanyi sesame.... dia ngan muke tekejut n cnfiuse...

ari ahad nye kitorg pi kuantan hantar dila..... perjalan yg menyeronokkan.. mmg keje gile la x pnah dibuat org.. tp xpe utk melihat adik kesayangan kitorg hepi dan lupekan tension keje..... kitorg sanggup berkorban untuk dia asalkan dia bahagia..... "HAPPY BITHDAY ZUNO IFIQ"

WE LOVE YOU........................








HAPPY BITHDAY ADIK IFIQ
HAPPY TOGETHER AND FOREVER

0 comments:

Post a Comment