Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Friday 18 February 2011

BTN oh BTN

niat hati masing2 nk confirm cepat, tp bile dgr je kene pi BTN..... rase berdebar debar plak masing2, ade takot, xcited, dan mcm2 la..... sume risau, teruk ke nnt bile pi BTN, pny la jahat ade staff yg ckp teruk la, ok la.... ish2..... wat ever pn kene pegi gak sbb name dh ade.. so, 04.02.2010 berangkat ke Maran la kitorg ni..... tetibe je rase seronok... huhu..... ni la kenangan kitorang.....
   
ni antara dari FAMA HQ..... peace  ni kat tapak perhimpunan kitorang....

 
on the way nak masuk hutan..... best ar mase ni....masih sempat lagi pose.....

 
time tu panjat memanjat, yeah.... yang depan ni gagah perkasa betol la..... mengepalai yang belakang tu..... hehehe......

 
hehehe........... muke terkejut je encik ni, huhu...... 

 
ni nak mendaki ke nk posing kat dalam hutan???? hahahaha..... dh macam model dalam hutan je... ade bakat jd model ni......

 
ye.. ni 3 jejaka yg x sabar nk pulang ke pangkuan fama masing2... hahaha...... yang tengah2 tu tahan tiang tu ke???? hehehe......

 kenangan mase hari terakhir lepas makan.... yang kat depan 2 org ni mmg selalu posing je....


 
ni antare jejaka2 yang ade kat btn 2..... walaupun panas tetap nk posing kat depan tapak ni.... huhu...... cayalah masing2.. dalam kenangan.....

 
ni kat pintu masuk BTN, kenangan korang......

 
ni mase nak merentas titi sungai, punyer la kecik dia pny titi.... mcm nk jatuh je......

 
mak ai..... siap baring nk posing.... sape la dia ni...

 
ni peserta yang x join masuk ke hutan.....

 
eh???? ni penoreh getah ke peserta? huhu.... dh siang la, xkn nak menoreh lagi kot..... ha........ korang kenal x yg tengah2 tu sape? yang botak tu.... huhu
 
bertolak ke dalam hutan.... get ready.... tp sempat lagi bergambar..... huhu......

 
aik...... ni nak jungle tracking ke nk bergambar dalam hutan???? 




inilah antara kenangan yang dapat saya publish kan di blog saye ni..... klu nk lg nnt saye akan upload lagi, tp xde la byk sgt pun, just untuk tatapan dan imbau kenangan bersame je..... ok jmpe lagi nnt..... semoge berjaye kalian semua ye...... ade mase kelapangan boleh la kite berjumpe lagi...... hehehehe......

0 comments:

Post a Comment