Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Thursday 17 February 2011

bermulanye aku di tempat baru....


tahun 2009 adalah tahun yg menggembirakan bagi aku, bermula dari awal tahun aku berazam untuk ubah diri aku. aku byk apply keje kerajaan dan banyak dpt tawaran temuduga. namun rezeki masih belum menyebelahi aku, tp pada 13.06.2009 telah memberi keyakinan untuk aku ubah diri aku. mungkin itu rezeki aku, jika tidak mungkin aku tak berada di tempat sekarang. mase tu agk kelam kabut sikit la sbb hari yg aku kene pegi tu 16.6.2009, so nk mntak cuti lg, nk prepair ape yg ptt lg... eh..... lupe nk bgtau aku dpt ape, aku dapat interview kat selangor. mase tu aku nk pegi pn rase xnk sbb jauh, tp kawan2ku suruh aku pegi, mak ngan abah pn suruh pegi gak. jd aku nekad pegi dgn xtau ape2 kat sane, aku pegi sorang dgn naek bas...... aku beranikn diri untuk pegi gak, aku pegi selasa mlm dan smpai ke pudu pagi rabu. aku naek komuter ke hentian terakhir dan pickup cab terus ke tempat aku interview.

selesai interview aku terus menuju ke pudu dan beli tiket balik ke johor... aku pn mls nk pikir ape2 lg jd ari tu juga aku balik ke johor.... dari ari tu aku berserah dgn keputusan yg bakal aku terima..... aku hanya berdoa kalau itu rezeki aku, aku terima... sekali lagi aku kecewa dgn care penerimaan surat tawaran yg aku dpt, ade ke lg 3 ari lapor diri aku baru terima surat tu... eh.. lupe lagi nk kongis, akhirnye aku dpt tawaran jawatan tu..... aku gembira sgt2 sbb usaha ku selame ni x sia2.... aku berkorban pegi interview 2 akhirnye aku berjaye.... alhamdulillah..... aku dengan kelam kabut nye aku buat surat letak jawatan di tempat keje lame aku, dgn notis 24 jam aku kene marah dgn pihak HR dan Manager aku... huhu..... tp aku x peduli, aku benti gak....

bermula episod baru bg diri aku..... aku kene lapor diri di Port Dickson..... selame 2 mggu aku disana sbb kene ikot kursus induksi... byk kenangan kat sane.... best2.... inilah antare kenangan yg aku ade bersame teman2 satu group.....




 ni tiga gadis.....


















ini malam akhir buat persembahan setiap kumpulan... malu2 ngan persembahan ni.. last minit punyer persembahan....

 
yg ni pertandingan poco-poco, walaupun kelam kabut dengan persembahan ni tp dpt no 3 tau x sangka plak... huhu





emmm....... kite sambung lagi la nanti... huhu

5 comments:

yutakazack said...

kenangan mengusik jiwa.... best2.. poco2 satu...

anjer felicia said...

huhuhuuu...sweett r vide0...thUmb Up r...

poyotpogie said...

mmg sweet pong.....

anjer felicia said...

huhuhu....mst besh kn3...

poyotpogie said...

of course la best.....

Post a Comment