Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Wednesday 23 February 2011

hari ni dalam kisah ku...

salam semua, ceria2 selalu..... ari ni nk cerite pasal ape ek? emmm..... acctually xde la cerite yg hangat2 dipasaran, seperti biasa aku kat opis..... hehehe.... bos xde ari ni tau, so aku la bos.. hahaha.... keje ari ni nk kate byk tu xde la sgt, nk kate xde keje 2 bohong la gak... ahaks.... mcm biase la, pagi2 smpai kat opis je aku bukak pc aku, saye cuci mate tgk blog aku ni..... lepas tu aku terus turun bawah tgk anak buah wat keje, hahaha..... belagak bos la aku ni, huhu... tapi tu la rutin harian aku...... lepas diorg dh gerak, aku ngan staff aku pi breakfast kat tmpt yg spesial sgt2..... nk tau ape yg spesial nye? mkn nasi lemak telur+air ape2 je harge dia dlm linkungan rm2.50 je.... murah x? murah x? huhu....

kalau tgk kedai dia mmg ramai yg dtg pagi2, kadang smpai xde tmpt nk duduk.. punya penangan kemurahan harge mknan dia, fuhhhh!!!!!!!! mmg ramai la, x caye? meh la ikot sekali.... ahaks.... kitorg breakfast smpai le pukul 9 pg.... pastu, aku masuk opis... duduk jap, bace paper, tgk blog, layan internet jap..... pastu baru la buat keje aku yg dh lame menanti aku, huhu.....

yezzzzzz!!!!!!!!!!!!!!! time to working.......... ok la, kite smbung nnt ea, nk wat keje la... papai..... sayonara....

0 comments:

Post a Comment