Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Tuesday 1 March 2011

Mac 12

bulan mac, pasti seronok bagi aku.. hehehe.... nak tau kenape? bulan ni adalah bulan kelahiran aku, brape hb? emmmm..... 12hb Mac19??..... tahun bile? biar la aku je yg tahu.... ade sape yg tau ke? kalau tau diam2 je la ea.... hehehehe..... banyak kenangan dalam bulan ni, tq to my parent sbb diorg la aku ade di dunia ni... dapt lihat keindahan dunia ciptaan Yang Maha Esa, alhamdulillah aku masih bernyawa sehingga umur ku sekarang..... tq mak ngan abah sbb menjaga aku sampai sekarang.... sayang mak ngan abah....

nak tau? tahun lepas mase birthday aku, aku kene ngan member2 aku.. huhu, sedey tp best... hahaha... walaupun diorg kene kan aku tp aku ok je, x sangka diorg kene kan aku.... mmg hampeh btl tp aku happ je, tq la korang sbb celebrate... nak tgk x pic aku kene ngan diorg ni...












member aku yg ni la tabur bedak kat kepala aku.... hampeh...













dah macam ape aku pny rambut.... cam uban plak... adehhh.....













giler ar, gare2 bedak ni rambut aku bau bedak, mandi pn bau bedak... huhu











time to bako2. menu, satay, hotdog, kek....










amboi makcik baju pink, cekak pinggang nampak.... tgk je tlg xnk... hahaha.....













makcik ni la yg sibok mase tu, dia ni kaki sibok tp sibok nk makan je.... huhu










time for makan.....










alamak kabur la plak.....













sedapnye.. kek beli kat secret recepies...













sape la yg amik pic ni. tgh sibok2 call ade je yg amik pic aku.... huhu


ok la setakat ni coretan aku, kenangan bulan mac...

0 comments:

Post a Comment