Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Thursday 17 February 2011

aksi2 mencuit hati mase induksi

akibat tido yg tak cukup dan terlalu penat sehinggakan ayie tertido di dewan. nasib la mase ni bkn time ceramah, penceramah x sampai lg.... hehehe.... sorry ye ayie sbb publish kat sini, just utk tatapan dan imbau kenangan lame.... best2....


 tiga gadis ni mmg suke melawa, sikit tgk handset... igt tgk msj ke tp tgk skrin sbb nk tgk tudung.... hahaha.... lawak sgguh la, ntah ape2 je diorg ni.... huhu


 muke mmg sesuai ngan tag yg dia pegang..... huhu


mat belon... hahaha

 ni syok sendiri dia ni...... huhu.... ape nk jd ngan dia ni... ish2..ish2..... ni kaki dangdut ke ape?

penjage gol...

dgr taklimat sebelum terjun kolam....

 ni maen rebut belon, lelaki dalam kolam rebut belon campak ke perempuan..... byk kali kene ulang semula.. tp best.....


ahli kumpulan Satu

ahli kumpulan Tiga

ahli kumpulan Empat

ahli kumpulan Lima

ahli kumpulan Enam

ahli kumpulan Tujuh

ahli kumpulan Dua

badan budak yg duduk tu harap je kurus tapi berat mcm ape.. naek sakit tgn tarik diorg.... ntah berat ape aku pn xtau la....


 sape la budak ni, huhu... takut la tu, tp berat je dia ni... kesian org yg tarik dia ni.... ish2.. ish2.....

ni korang tau x ape yg kitorg buat? ni kene buat kawat gorilla, mmg lawak la.. naek pecah perut gelak.... tp penceramah ni mmg best, lawak ar.... huhu. ade kisah kat sini ni, sekumpulan lelaki masuk dewan lambat, lps tu kene denda kawat gorilla ni... huhu

 ni mase riadah petang dengan pengajar poco2.... mmg best la... dpt gak blaja tarian poco2 ni.... dari x tau smpai la skrg masih igt lg poco2 ni... huhu

 yang ni mase time sukan, si mat ni kitorg sorak bagai nak rak, dia wat lambat plak... huhu..... ish2.. ish2.... lawak2.....

 tu la, nak maen masuk dalam gelung tu, dh tau masing2 badan besar sibok nk masuk dalam gelung tu.... huhu

0 comments:

Post a Comment