Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Thursday 10 November 2011

KeBoSaNaN

One day tu aku bosan sesangat, balik dari keje xtau nk buat ape..... aku tido je la, bangun ptg tu aku tgk kamera aku.... kesian kat dia sbb aku x guna kan dia..... beli mahal2 tp x gune langsung ape la aku ni..... aku pn bersiap nk plessing kamera aku ni, huhu... port paling dekat ialah, taman kepong jer..... hehehe..... badan letih gak sbb baru bangun tido, tp xpe la.... nk try n error je... blaja amik gambar, xde la byk mane pn aku amik just try2 je..... ni la pic2 nyer setelah aku edit dan pilih... hehehehe










setelah balik dari plessing kamera kat Taman Kepong, aku rehat2 kat umah tgk tv sambil belek kamera aku tu la... so, ape aku nk wat lg ek? aku nk amik pic ape lg ni? aku pn saje2 je amik aku pny spongebob dan kereta mewah aku tu, so aku amik la pic dua benda puas2.... seagi tak puas hati aku amik berpuluh2 kali... hahaha.... finally, ni la pic yg ok kot.... dan setelah aku edit.... hehehe





ni la keje aku bile time bosan sebenar nyer, xde pe nk buat so aku aik la pic2 yg aku rase best.... hehehe.... ok x? rase2 blh jd pakar jurugambar tak... hehehe..........

0 comments:

Post a Comment