Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Friday 4 November 2011

26/10/2011

Hari ni sebenar cuti umum, tapi aku kena keje sebab dh jadi kebiasaan bagi ku...... tak kire cuti umum ke, cuti biase ke, kena keje gak..... nak wat camne kan???? terpakse keje gak, huhu... ikhlas2, mane blh x ikhlas beb... tmpat cari rezeki katekan......

Setelah penat pulang dari tempat keje, my love BBM me ajak kuar... rase malas and penat sebenarnye, dia bgtau "adik" aku ajak kuar same... aku tanya pegi mane, dia cakap pegi Genting Highlands.... aku pikir2 gak, aku tanya sape bawak keta? my love ckp husband adik aku drive... so, aku ok je sbb aku nk tido dalam keta penat beb..... hehehe.... thanx ye Encik Manz, sorry tau......

Aku pn bersiap sedia nk ke sane, dalam mase yg ditetapkan....... Adik aku (Norna) call and suruh siap sbb dia dh nak sampai umah aku? au dah siap dh pn.... hehehe..... kami pn berangkat la untuk ke rumah my love plak... kami berempat pn bertolak ke Genting Highlans.... Yeah!!!!!!!!!!

Tiba di Genting, waktu tu baru lepas hujan..... waduh2... dingin banget, dh le x bawa sweter..... kebekuan la kitorang...... gagah gak la... kitorg x jalan ke luar sbb sejuk tu...... kitorang amik gambar kat dalam2 je, best ga la... cume kami kekurangan sorang, iaitu adik aku agi sorang tu (Ifiq)........ dia kena keje, banyak keje katenyer...... xpe la dik ye laen kali kite pi same2 plak...... nak tgk gambar2 kitorang????
























































0 comments:

Post a Comment