Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Thursday 10 November 2011

BlogMalaysia

ntah macam mane jumpe benda ni aku pun xtau ek, oh ye.. dari 1 blog ni aku tgk, dia promote so aku pn open la link tu, dia mengenai blogmalaysia..... ape ni ek? aku pn bac dan faham kan. dia nk promote kite pny blog kat org2... ni penerangan dia...

Mengenai BlogMalaysia.com!

BlogMalaysia - webdirectory disunting manusia yang menjemput blogger di seluruhMalaysia untuk mengemukakan addresseshelp blog mereka mempromosikan blogmereka untuk mendapatkan lebih tinggi keputusan enjin carian dan senaraipublicity.All dikaji oleh manusia dan yang disenaraikan di muka surat friendlywebenjin carian utama. Untuk memastikan pendedahan maksimum ke blog anda, kamitelah diiklankan BlogMalaysia dalam beberapa 4websites PageRank(PhotoMalaysia.com & ShaShinKi.com), apabila orang melawat kami, theyvisitedanda!
 
Mengapa BlogMalaysia?
Percuma!
Featured Blogger
High PageRank (iklan wehave BlogMalaysia dalam beberapa laman web PR tinggi)
Statistik detail (Statistik blog anda di Google, Yahoo, MSN, Alexa)
Freepublicity / promosi ke laman web anda. Adakah saya sebutkan PERCUMA?!Ya!
Selain direktori, BlogMalaysia mempunyai forum untuk penulis blog untuk berbincang dan berkongsi pengalaman blog mereka juga!



nak tgk lebih lagi klik kat pic ni k...... selamat mencube... hehehe



0 comments:

Post a Comment