Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Tuesday 29 March 2011

Want a free car briefing session? Or maybe, a spa session? What about a free test drive session? Yes! #allaboutexora is here to provide you space & comfort!

Proton Exora adalah MPV pertama MALAYSIA yang telah dibangun untuk berkualiti dunia & menarik, keselamatan, berteknologi dan selesa. Dengan Proton, tidak hanya Anda dapat membawa keluarga dan teman-teman anda dalam keadaan selesa, tapi keselamatan selalu menjadi keutamaan. Terima kasih kepada Proton, anda boleh pandu uji Exora VIP. Anda hanya perlu mendaftar sendiri di www.allaboutexora.com tidak hanya Anda akan mempelajari lebih lanjut tentang memenangkan Exora's, Anda mendapatkan kesempatan untuk mendapatkan anggaran tips, memiliki sesi spa dan memenangkan hadiah wang tunai RM6k! ikuti di Churpers. berkongsi dengan keluarga dan teman-teman Anda hari ini! Exora VIP Test Drive sesi pertama dimulai dari 23 April 2011.


Want a free car briefing session? Or maybe, a spa session? What about a free test drive session? Yes! #allaboutexora is here to provide you space & comfort!

0 comments:

Post a Comment