Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Wednesday 23 March 2011

Kawan Sejati

friendship

a:kau rase kita kawan sampai bila?
b:sampai mati!
a:kenapa kau ckp mcm tu?
b:sbb aku syg kau!
a:kau rase jarak mase kite berkwn berapa lama?
b:5minit lg

si 'a' terdiam lalu bertanya lagi:

a:apa yg kau ckp ni?5minit?kata smpai kita mati?
lalu si b hanya tersenyum.

slps 5 minit,si 'a' yg melintas hampir-hampir dilanggar kereta tetapi diselamatkn oleh si 'b'.
benar kata orang tua-tua,bila hayat hampir tamat,kita dapat rasakannya.

lalu si 'b' berkata:

b:aku tepati janji aku.aku berkwn dgn kau sampai aku mati.lalu tersenyum gembira.

si 'a' hanya mampu menangis

0 comments:

Post a Comment