Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Monday 14 March 2011

tekena ke?

hai sume2..... dh berape ari ek x update? emmm............. xpe la, bz la korang. nk rehat pn x dan lg, hehehe... bz ke? huhu.. xpe la, aku nk update ni nk cerite sikit pasal terkena..... terkena? terkena ape ek? hahaha......

acctually ni kes pekena mase birthday la, hikhik..... sejak aku keje kat tempat baru ni baru sekali la kawan2 aku kena kan aku, camtu gak kawan2 yg kena kan aku tu, huhu.... eh,,,, jap2, ade sorang tu dh kene 2 kali kot.... huhu.... by the way, tarikh yg aku tggu tu dh berlalu 2 hari pn... aku nk cerite la sikit ea.....

kalau tahun lepas aku kene ngan bedak johnson pink, wangi x hingat la..... huhu... tp fun la gak, kes dia berlaku kat klang, jauh tu aku kene. sbb mase tu aku ajak diorg pi bakar ayam n satey.... x terpikir pn diorg nk kene kan aku, huhu... tup2 keen simbah ngan bedak tu, adehhhh............ nak marah pn x gune kan sbb birthday aku mase tu...

tahun ni aku berjage2 takut kena lg ngan diorg, so plan x menjadi kot.... hahaha..... sbb tarikh tu membe aku kawen kat kedah, klu ikot nk pi sbnrnye tp ade masalah sikit..... aku pun dok lepak je la kat umah, xde pi mane2 pn.. x celebrate pn sbb bajet xde.... hahaha..... so, dok umah layan tv n mesej2 ngan kawan aku je... bile tibe 12.00am tu, member2 aku pn wish la kat aku..... so aku balas membals je la.... dok layan tv je, tv je yg temankan aku, housemate aku kat bilik dia, dok ngadap pc dia.... aku call kawan aku jap, sambil tgj tv. baring2 depan tv je.... housemate aku pn kuar, dia pi dapur jap. aku x expect pe2 pn, tup2 dia kuar bg ice cube masuk kat dalam baju aku... menggelitik aku kesejukkan..... wow......... sejuk beb, byk plak tu.... adehhhh...... tekono den, huhu..... member yg aku call tu tny nape? dia simbah air ke? aku bgtau kene ice cube masuk baju... dia ketawa je....

so, tahun ni aku kene tu je la dr housemate aku..... best x best la, hikhik... wat ever pn thanx la gak..... hehehe..... aku x mengharap pe2 pn dari kawan2 nk bg hadiah or ape, diorg igt kire ok la, x igt pn xpe nk wat camne kan........ so aku berterima kasih la pada yg igt tarikh tu, aku ucap kan ribuan terima kasih sgt2.... love korang la.......

terima pada maha pencipta kerana telah memberi aku peluang untuk bernafas, aku syukur sgt2...... love to Allah....

sekadar hiasan........ huhu....

2 comments:

Anonymous said...

appy besday mr poyot....
sory tahun nie xpat sambut besday ko ..ngeee~~~

poyotpogie said...

hahaha...... aku nk sambut pn xde bajet... tp aku kene ice cube mk bg kat aku.... huhu... masuk dlm baju..... sejuk2....

Post a Comment