Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Wednesday 19 October 2011

Antara Hasil Tanganku...

Rase ramai tak tahu yang aku pandai buat keje ni..... hehehe, mane taknye keje yg bukan dari bidang aku kalau ikotkan la.... huhu... tp, zaman sekarang dh tak kira kot.... macam2 bidang boleh kite buat sekarang ni, lelaki buat keje perempuan, perempuan buat keje lelaki...... terbaekkkk!!!!!!!!!!!!!

Keje ni dah lame aku buat sebenarnye, cume sekarang ni aku dah slow sikit sbb dah pindah keje baru.... so xde la nk buat keje ni..... keje aku ni diluar bidang tp aku yakin aku blh buat keje ni.... nk tau ape keje aku? sebagai lelaki, aku akan dipanggil "Pak Andam" la..... keje nye best, minat aku pade kecantikan sbnrnye.... aku dah mule keje ni dah lame, start aku kat jb lagi.... tp mase tu dalam percubaan untuk buat keje tu, jadinye aku try and error je la..... tp hasilnye blh tahan la.... nk kate cantik tu xde la sgt, cume dalam percubaan je..... hehehe.....

Aku bermula pada tahun 2006, mase tu adik kawan aku tunang. so, aku beranikan diri andam dia.... jauh gak rumah dia dari rumah aku, tp utk keje pny pasal aku try je la.... hasilnye korang nilaikan la sndiri, aku nk nilai nnt ckp perasan plak kan...... ni antare pic yg aku amik...


ini lah antare hasil dari tangan aku sendiri, orang komen la sendiri ye.... aku budak baru belajar mase ni, biase je rasenye......



Pada tahun berikutnye aku dapat offer lagi untuk andam adik ipar kawan aku plak, mule2 tu xnk sbb ade masalah sikit la... pujuk punye pujuk aku pn setuju la.... hehehe.... aku pn try and error lagi sekali, mase tu penat balik keje terus ke rumah membe aku ni, ngantok gak la.... tp xpe, job pny pasal kan on je..... huhu... ni baru 2nd time aku andam org.. xtau ape jd aku pn nekad je..... ni hasil dia.....

Korang komen la sendiri hasil yg aku buat ni, nk ckp sendiri nnt ckp aku perasan plak kan..... huhu... korang komen mane yg x ok korang ckp je ea.... thanx...


Selepas beberape bulan, kawan tempat keje aku nk tunang.... jadinya dia suruh au solekkan dia, aku ok je.. kawan punyer pasalkan, aku pun andamkan dia la.... huhu..... dia ni akak kepada org yg aku solek mase 1st time tu.... pic yg kat atas tu la..... ni akak dia plak tunang, nk xnk aku pn solek la dia.... hehehe.. ape2 pn aku try the best je, hasilnye nilailah sendiri ye.. ni pic dia....





Bile aku dh keje kat sini aku dh tak aktif, sbb ramai tak tahu yg aku pandai andam ni..... tp aku dh bgtau yg aku pandai andam ni, jadi diorg puji la gak sbb aku pandai andam.... ramai nak tgk aku andam tp taknak showoff... huhu, malu la kalau hasil aku x lawa diorg komen2...... hehehe..... by the way, hasil aku kat tmpat baru ni mule dari member aku ni gak la.... kat cawangan dia ade buat annual dinner, so member aku suruh aku andam diorg..... tp last minit gak aku andam diorg ni, nk cepat pny pasal aku solek biase je la..... hasilnyer xde la seberape pn... biase jela, korang komen je la ea.....




Ni lah antare hasil yg aku lakukan, ni mase x mencukupi utk andam yg power.... korang komen la ye......

Lepas tu, aku di offer oleh rakan tempat keje aku untuk solek dia.... tu pn rakan opis yg beriya suruh, aku ok je...... aku solek dia sbb akak ni nk pi dinner gak, so aku solekkan je la.... nak kate mase x cukup xde la, ok je.. aku pn dh lame x pegang alat solek.. aku mule kan dengan tenang dan cool...... dia just suruh solek je la, x suruh siap pakai kan tudung bagai.... so hasilnye, korang lihat sendiri la ea.... komen la ye...



so, korang komen2 la ye....... mane yg ok dan mane yg x ok, huhu...... thanx ye sbb lawat blog ni....... mane rase2 nk aku andam korang aku ok je.... nak tunang, majlis2 dinner ke.... ok je.... ape2 hal bgtau ea.....

0 comments:

Post a Comment