Aku N Aku

My Photo
nama aku bukan seperti diatas, tp name di atas tu la kawan2 aku panggil aku, keunikan name ku tu la yg aku suke... diriku begitu berharga utk diriku dan family ku.... aku ni jenis yg biase je, x byk ckp la gak, eh yeke? ntah ek, ade yg ckp aku ni byk ckp tp pd aku aku ni jenis yg susah nak berborak ngan org... that y la ade yg ckp aku ni sombong, hehehe.... so, kalau nk tau kenali la aku disini ye....

Wednesday 7 September 2011

25 OGOS 2011 (KHAMIS)

kire2 tau x ari ni mengenai ape? xtau kan? huhu..... ari ni merupakan hari ke 25 kite berpuase sebenarnye, ari ni gak hari ke2 last aku kat KL sbb lusa aku nk balik JB.... aku, nona and ifiq plan nk buka puase same ari last kat KL iaitu Jumaat. tp memandangkan Ifiq nak balik Kampung Dioh Kuala Pilah ari Jumaat tu, so kami tukar plan ari khamis tu.... so siang khamis tu aku ngan nona cari place nk buka kat mane... sume penuh, xde tmpt kosong.. kami cadangkan kat Ayam Penyet dan Kenny Roogers tp Encik Manz xnk sbb dia x suke... ok cari tmpt laen smpai la ke ptg x dpt tmpt nk buka puase...

ptg 2 Encik Manz sudah tempah restoran steambot, tp x confirm lg sbb dh lewat bru tempah. owner kedai ckp kalau 8.30mlm free la xde org.... kami pn dh pening, sbb ari tu pn aku dh suruh awek aku datang gombak naek train. maybe dia sampai gombak around pukul 7.00 pm. so aku kene jemput dia lagi, masalahnye srg xtau nk buka puasa at mane.... adehhhhh..... ape2 pn kiteorg balik umah masing2 dulu, bile dah kat umah Norna BBM aku bgtau kite buka puase lambat sikit. nak tau pukul berape? kol 8.30pm, tu bukan buka tp mkn mlm... aku pn tny kat Ifiq, dia ok je. aku tny awek au dia kat mane? dia dh kat train, nk gerak dah.... aduyai.....

aku pn dh pening, so aku pn amek je la awek aku kat gombak. aku smpai train sharp kol 7.00 pm, dia pn turun n trus gerak ke Selayang. aku pn pikir nk buka puase kat mane ni? otw ke Selayang dah Azan, so aku stop kat 7E Batu Caves je... depan 7E tu aku ngan awek aku buke puase ngan air n roti je.. untuk alas perut sbelum mkn kat steambot tu..... pas amek Ifiq aku trus gerak ke gombak semula utk jumpe dengan Munir, kami tunggu Norna dan Man...

bergerak la kami ke restoran tersebut..... mmg xde org, sbb org dah berbuka puase, kami je yg baru nk berbuka puase.... huhu... dengan keadaan kelaparan terus capai makanan..... mmg lapar la jugak, so kami makan..... tu la hari last kami berbuka bersame sebelum masing2 pulang ke kampung....... Aku akan balik ke Kota Tinggi, Ifiq balik ke Kuala Pilah, Norna n Man balik ke Bintulu, Anna (awek aku) balik ke Cameron Highland, and Munir balik Selayang jerk.... malam tu hepi n makan sampai lebam...









0 comments:

Post a Comment